Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο;;;

Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο;;;

 

 

ΓΡΑΦΕΙ Ο COFFIN-AWAITS

Μετά από αμέτρητες φορές που έχω πάει για ψώνια σε σούπερ μάρκετ ,παρατήρησα πως το πρόβλημα το μεγαλύτερο σε αυτούς τους χώρους είναι οι πελάτες.Παρακάτω παραθέτω απλούς κανόνες που πρέπει όλοι να τηρούμε όταν ψωνίζουμε

1.ΜΑΘΕ ΤΡΟΠΟΥΣ

Αν εσένα δεν σου κάθεται η γυναίκα σου ή δεν σε πληρώνει το αφεντικό σου και έχεις νεύρα,ο υπάλληλος δεν σου φταίει σε τίποτα.Ούτε είναι σάκος του μποξ να βγάζεις τα απωθημένα σου και τα κόμπλεξ σου.Μίλα όμορφα και ζήτα αυτό που θες ευγενικά

2.ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΘΕΣ

Γυρνώντας γύρω γύρω την βιτρίνα με τα τυριά,τα αλλαντικά και τα κρέατα κοιτάζοντας σαν υπνωτισμένος βραδύποδας τι να πάρεις,δεν κερδίζεις τίποτα.Ίσα ίσα μπερδεύεσαι ακόμα περισσότερο.Αποφάσισε τι θες και απλά αγόρασε το

3..ΜΗΝ ΑΝΑΚΑΤΕΥΕΙΣ ΤΑ ΡΑΦΙΑ

Αν είναι να κανιβαλήσεις όλα τα ράφια για να πάρεις ένα γάλα που λήγει σε 10 μέρες αντί για 9,το μόνο που καταφέρνεις είναι να ρημάζεις τα πάντα και να τρέχεις πάλι υπαλλήλους να τα ξαναφτίαχνουν.Δεν πας να διαλέξεις γαμπρό ή νύφη.Πάρε αυτό που θες όμορφα και ωραία και φύγε

4.ΜΗΝ ΠΑΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑ ΨΩΝΙΑ

Όλα τα σούπερ μάρκετ ανοίγουν 8 το πρωί και κλέινουν 9 το βράδυ.Όταν εσύ μπαίνεις 9 παρά 5 γίνεσαι σαδιστής,σπασίκλας και ηλίθιος.Σε 13 ώρες που παραμένει ανοιχτό ένα κατάστημα ,μπορείς να βρεις χρόνο για ψώνια πολύ νωρίτερα.Τώρα για κλασσικές χαζές δικαιολογίες του τύπου “ένα γάλα μόνο θα πάρω” ή “λίγο τυράκι θέλω μόνο” ,άστο καλύτερα.Και οι δύο μας ξέρουμε ότι μπορείς να ζήσεις χωρίς αυτά για ένα βράδυ.Εάν πάλι δεν μπορείς υπάρχουν καταστήματα που παραμένουν ανοιχτά μέχρι αργά ή διανυκτερεύουν.Αν δεν σου αρέσει ούτε αυτή η λύση,τότε ξεκουβάλα νωρίς και πήγαινε ψώνισε ότι θες.ΑΑΑΑΑΑΑ και μην το ξεχάσω…όταν ακούτε από τα μεγάφωνα ότι το κατάστημα κλέινει σε 10 λεπτά,μην κάθεστε απλά να κοιτάτε τα ράφια και τις βιτρίνες.Το καλαθάκι σας και γρήγορα στο ταμείο

5.ΜΗΝ ΠΟΥΛΑΣ ΜΑΓΚΙΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

Οι άνθρωποι που δουλεύουν στο σούπερ μάρκετ,δεν είναι ούτε σκλάβοι ούτε δούλοι σου.Ξέρεις πως δεν μπορούν να σου απαντήσουν ούτε να υψώσουν ανάστημα,γιατί απλά θα χάσουν την δουλειά τους.Αν έχεις όρεξη να τσακωθείς και να τσαμπουκαλευτείς,τράβα σε μια σχολή πολεμικών τεχνών ή σε καμία διαδήλωση στο κέντρο

6.ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΤΡΕΛΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ  

Όταν ένας υπάλληλος σου λέει ότι κάτι δεν υπάρχει ή ότι κάτι δεν γίνεται δεν σου λέει ψέματα.Ούτε μπορεί να σου τρίψει το ροκφόρ,ούτε να σου καθαρίσει 7 κιλά αθερίνα.Και το γάλα το κατσικίσιο χωρίς γλουτένη,λακτόζη,καζείνη και νιτρογλυκερίνη που ζητάς και δεν υπάρχει…απλά δεν υπάρχει.Δεν στο κρύβουν ούτε το κρατάνε για κάποιον άλλο πελάτη.

7.Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΙΟ

Ξεκόλλα επιτέλους από αυτήν την σιχαμένη ιδέα.Ναι το δέχομαι ότι είσαι πελάτης και πληρώνεις,αλλά και οι υπάλληλοι είναι και αυτοί άνθρωποι.Έχουν σπίτι και οικογένεια και δικά τους προβλήματα.Δεν κάνουν αυτή την δουλειά για χόμπυ,αλλά για ένα μεροκάματο.Μην τους κάνεις την ζωή δύσκολη.Κάνε τα ψώνια σου και τράβα στην ευχή του θεού

Αφησε το σχόλιο σου

Η Διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία μαρκάρονται με *

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτά τα HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Lost Password

Close