Ιαπωνικό Μασάζ και Yoga προσώπου – διατηρήστε τη νεανικότητα του προσώπου σας.

Ιαπωνικό Μασάζ και Yoga  προσώπου – διατηρήστε τη νεανικότητα του προσώπου σας.

Μασάζ προσώπου για λαμπερό δέρμα

Πριν ξεκινήσουμε πρέπει να θυμόμαστε ότι…

Για ένα καλό μασάζ προσώπου τα χέρια μας πρέπει να είναι ζεστά και να ασκούν ήπια έως μέτρια πίεση, διατηρώντας συνεχή επαφή με το δέρμα. Οι κινήσεις πρέπει να είναι ήρεμες και να μην προκαλούν «τσαλάκωμα» του δέρματος. Η κίνηση πρέπει να ρέει απαλά και άνετα.

Το πρόσωπό και τα χέρια μας πρέπει να είναι καθαρά και τα νύχια μας κομμένα.

Θα πρέπει να αγγίξουμε το πρόσωπά μας απαλά και τρυφερά, με ευγένεια και μεγάλη προσοχή.

  1. Τοποθετήστε τα 10 σας δάχτυλα πάνω από τα φρύδια. Ανοίξτε απαλά και σταδιακά τα δάκτυλα προς την κορυφή του μετώπου σας και το τριχωτό της κεφαλής. Επιλέξετε πίεση που σας κάνει να νιώθετε άνετα. Επαναλάβετε αυτήν την ίδια κίνηση πέντε φορές.
  2. Τεντώστε απαλά τα φρύδια σας χρησιμοποιώντας τον αντίχειρα και το δείκτη στο εσωτερικό μέρος του ματιού. Επαναλάβετε τέσσερις φορές καθώς μετακινείτε τα δάχτυλά σας κατά μήκος των φρυδιών σας προς τα έξω. Επαναλάβετε πέντε φορές. (Επίσης είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να καταπολεμήσετε ή να προλάβετε πονοκεφάλους).
  3. Τοποθετήστε τον δείκτη και το μεσαίο δάκτυλο στους κροτάφους. Κάντε απαλό μασάζ για λίγα δευτερόλεπτα πριν γλιστρήσετε τα δάχτυλα κάτω από την περιοχή των ματιών, προς τη μύτη και μετά πάνω από τα φρύδια, καταλήγοντας πίσω από τον κρόταφο. Φροντίστε τα δάκτυλα να βρίσκονται συνεχώς πάνω στο πρόσωπό σας – χωρίς να χάνετε την επαφή με το δέρμα και επαναλάβετε την ίδια κίνηση πέντε φορές.
  4. Όταν τελειώσετε, γλιστρήστε απαλά τα δάχτυλά σας από τους κροτάφους προς τον λαιμό. Η κίνηση αυτή βοηθά στην κυκλοφορία κάθε στάσιμου υγρού και οδηγεί σε λεμφική αποστράγγιση. (σημαντικό εάν υποφέρετε από σακούλες κάτω από τα μάτια σας.)
  5. Με τις άκρες των δακτύλων ακριβώς κάτω από τα αυτιά, κάντε απαλά μασάζ κατά μήκος της γνάθου, με κυκλικές κινήσεις, ενώ ο δείκτης και ο παράμεσος κινούνται προς το πηγούνι. Επαναλάβετε αυτή την κίνηση όσες φορές θέλετε μέχρι να χαλαρώσει εντελώς η γνάθος.
  6. Στη συνέχεια, κάντε ένα “σημάδι ειρήνης” με το αριστερό σας δείκτη και το μεσαίο δάκτυλο. Τοποθετήστε τον δείκτη ακριβώς πάνω από το τόξο του άνω χείλους και το μεσαίο δάχτυλο ακριβώς κάτω από το κάτω χείλος σας. Τραβήξτε απαλά και ταυτόχρονα τα δάκτυλα προς το αυτί. Επαναλάβετε πέντε φορές.
  7. Τοποθετήστε τις παλάμες σας στην περιοχή του ντεκολτέ σας. Ξεκινώντας με το αριστερό σας χέρι, γλιστράτε απαλά το χέρι από το στήθος και το λαιμό προς το πηγούνι. Μπορείτε να επαναλάβετε μέχρι πέντε φορές.
  1. Τελική κίνηση! μασάζ στο τριχωτό της κεφαλής. Η πίεση εξαρτάται από εσάς, αλλά μην φοβάστε να εφαρμόσετε μεγαλύτερη πίεση. Προσέξτε το πίσω μέρος του τριχωτού της κεφαλής στη βάση του κρανίου σας και στο μπροστινό μέρος του τριχωτού της κεφαλής, όπου αρχίζει η γραμμή των μαλλιών σας. Θα αρχίσετε να αισθάνεστε ότι το τριχωτό της κεφαλής αρχίζει να χαλαρώνει.
  2. Στο τέλος, τοποθετήστε απαλά τα χέρια σας πάνω στο πρόσωπό σας και πάρτε μερικές βαθιές χαλαρωτικές αναπνοές. Σε κάθε εκπνοή θα νιώθετε το σώμα σας να απελευθερώνει κάθε κακή ενέργεια που μπορεί να σας κάνει κακό.

naturalsoul.gr

Αφησε το σχόλιο σου

Η Διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία μαρκάρονται με *

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτά τα HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Lost Password

Close